Boravak na zraku ključan je dio holističkog pristupa odgoju djece. Pogoduje razvoju dječjeg mozga, jačanju imuniteta (otpornosti) i cjelokupnog psihofizičkog razvoja djeteta. Cilj boravka na zraku je poticanje razvoja svih razvojnih područja kroz ostvarivanje nesputane igre na otvorenom. Osim svježeg zraka i prirodnog svjetla, boravkom u prirodnom okruženju potiče se razvoj maštovite igre, samostalnosti, kreativnosti, okulomotorike, ravnoteže, fizičke snage te senzorne integracije. Bez gotovih igračaka, djeca se usredotočuju na odnose, međusobno surađuju i kreiraju svoju igru, dogovorom rješavaju konflikte, izgrađuju bliskost te pronalaze nove kreativne načine za interakciju. Na taj način ostvaruje se njihova osobna, emocionalna i tjelesna dobrobit.
Odgojno-obrazovna skupina „Delfinići“ često boravi na dvorištu vrtića ili vrijeme provodi u šetnjama okolicom, promatra, uočava i istražuje biljni i životinjski svijet koji ih okružuje. Aktivnosti na zraku djecu potiču na usvajanje motoričkih vještina i potpuno zadovoljavanje potrebe za kretanjem i igrom. U neposrednom kontaktu sa zemljom, blatom i pijeskom djeca dobivaju mogućnost razviti taktilnu percepciju. Istražujući tlo i pronalazeći u njemu različite životinje otkrivaju svijet prirode kojoj pripadaju, usvajaju znanja o zakonitostima i promjenama kroz godišnja doba.
Zajednička fizička aktivnost s drugima zadovoljava u određenoj mjeri socijalne i emocionalne potrebe djeteta. Kroz zajedničku fizičku aktivnost s drugima djeci raste samopoštovanje te osjećaj pripadnosti odgojno-obrazovnoj skupini. Kroz međusobnu suradnju s drugom djecom razvija se osjećaj samopouzdanja te se stvara pozitivna slika o sebi. Usvajanjem novih spoznaja i navika, djeca ovladavaju novim vještinama, a pružanjem mogućnosti za vlastiti odabir aktivnosti jača se njihova autonomija i poštuje tempo usvajanja i ovladavanja vještinama, ali i osigurava njihova obrazovnu i socijalnu dobrobit.
Na ljuljačkama, natjecanjima s loptom i igrama gdje se koristi tjelesna snaga, djeca troše višak energije i upoznaju vlastito tijelo, osjećaju što je napor i kad im je potreban odmor. Dječja igra je raznovrsnija u prirodnom i otvorenom prostoru, a kao slobodna i nenametnuta, pogoduje razvoju njihove kreativnosti i povezanosti s drugom djecom.